مرکز مطالعات ستراتیژیک و منطقوی نشست دوهم بورد علمی (سال 1405 ه.ش) را دایر نمود.
در نشست راپور ربعه اول سال 1405 ه.ش تقدیم گردید و پلان ربع دوم سال روان ترتیب گردید. همچنین سایر مسائل مهم مربوط به مرکز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

مرکز مطالعات ستراتیژیک و منطقوی مجلس بورد را دایر نمود.
